Hvis vi ikke drikker i to-tre timer, bliver det dårligt

SKAB EN NY MEDDELELSE.

Men du er en uautoriseret bruger.

Hvis du har registreret før, så log ind "(login form øverst til højre på siden). Hvis du er her for første gang, skal du registrere dig.

Hvis du registrerer dig, kan du fortsætte med at spore svarene på dine indlæg, fortsætte dialogen i interessante emner med andre brugere og konsulenter. Derudover vil registrering give dig mulighed for at foretage privat korrespondance med konsulenter og andre brugere af webstedet.

Dårligt, hvis vi ikke spiser i tide

Mor, fortæl mig hvad det kan være, hvor skal du begynde, hvor skal du hen? Hvis vi ikke spiser mindst 2-2,5 timer, bliver det meget dårligt-svimmel, hænder ryster, ringer i ørerne, føler sig syge. Det startede for over et år siden, tænkte jeg på grund af GW. Men jeg har ikke fodret i et år, i det sidste er det generelt dårligt. Måske kom nogen over, hjælp. tak

Udgivet 18. februar 2016, 13:28

46 kommentarer

Adjanta 18 februar 2016, 13:30

IrinaSnejKa 18. februar 2016, 13:33

Enten tryk eller sukker er forhøjet. Pas urin til sukker.

Oksana_S 18 februar 2016, 13:34

Der var det samme problem under graviditeten på baggrund af lavt tryk. Ikke behandlet på nogen måde, lavet et kardiogram, konstant overvågning af blodsukker, der er ofte for at forhindre følelser af sult.

Elenka35 18 februar 2016, 17:44

Jeg har det samme. Og tjek sukkeren

Irina__T 18. februar 2016, 13:34

donere blod til sukker
hormonanalyse

Vanessa2903 18 februar 2016, 14:37

Det er nødvendigt at gå til endokrinologen, sukker falder bare ikke. Desuden er det blevet hyppigt. Det er nødvendigt for forfatteren at læse, hvad en hypoglykæmisk koma er, forbyder Gud naturligvis. Det er bare ikke en vittighed. Og så 99% deal i sukker. Sweetie er godt, men sådanne ting skal tages alvorligt

Levchik 18 februar 2016, 15:45

det er klart, at for at se en læge, men jorden er pludselig blevet dårlig, skal du vide, hvad du skal gøre. Og min far blev undersøgt, alting er fint, men vi har sådanne angreb hele mit liv

DobriuEnot February 18, 2016, 13:34

Jeg ville gerne skrive, at der måske ikke er nok vitaminer, men hvis der er mere end et år, så kan der være blodkar, tryk.. som en lav hæmoglobinvariant. Jeg havde det med lavt hæmoglobin, jeg besluttede at tage næringsspørgsmålet, jeg tog ikke stofferne.

Onixa 18 februar 2016, 13:35

det kan være diabetes, kontrollere blodsukker

Irina_ry 18 februar 2016, 13:36

DobriuEnot February 18, 2016, 13:36

Kig på din lokale børnelæge, det er ikke svært og beslutter dit spørgsmål. Fordi ikke-behandling kan forårsage irreversible virkninger. Nogle krop lider absolut.

HELGA_dnipro 18. februar 2016, 13:37

og hvad gør børnelægerne med det ??

DobriuEnot 18 februar 2016, 13:50

Vanessa2903 18 februar 2016, 13:37

Dette sukker falder. Hypoclycemia hedder. Læs. Det kan være en forløber for diabetes. Og til endokrinologen uden fejl

Magdalena 18 februar 2016, 13:52

Nadezhda 18. februar 2016, 14:27

TatyanaYa 18. februar 2016, 13:37

Sukker, min far havde det, havde altid slik i lommen

Ja, jeg skrev også om slik, vi har det samme med far

den 18. februar 2016, 13:38

Tak, nu er det i hvert fald klart, hvad man skal gøre - generelt lad os kontrollere trykket, hæmoglobin, sukker

Vanessa2903 18. februar 2016, 13:39

Hvis det passerer umiddelbart efter at have spist, så har intet tryk eller hæmoglobin noget at gøre med det.

HELGA_dnipro Februar 18, 2016, 13:40

og hvad er tryk og madindtag? donere blod og urin til sukker. Høring af endokrinologen, hvis indikatorerne ikke er normale. Det er muligt at sende hormoner og ultralyd af de indre organer

IdenA 18. februar 2016, 13:39

Abo tsukor, abo gastritis
Har zhinki bror tage gastritis

Lerik 18 februar 2016, 14:47

Jeg fik det fra gastritis, sukker hele tiden kontrolleret, var normen.

At aflevere UAC, OAM, blod til sukker og biokemi. Med resultaterne til lægen

Elena_K Februar 18, 2016, 13:43

Mit blodtryk er lavt og altid så, hvis vi ikke spiser om morgenen, for eksempel derefter efter en time svimmelhed og kvalme.

Ivanna25 februar 18, 2016, 14:21

mamadvoih1 18 februar 2016, 13:45

Måske forsøge at spørge en slags vitaminkompleks for kvinder. Da jeg havde det også. Men som det gik selv.

Nikolay 18 februar 2016, 13:48

Hæmoglobin er lavt og har tryk, det gjorde jeg også. Jeg trådte i mode, under sengetøj er det nødvendigt, og det er nødvendigt at stå op tidligt om morgenen og i det mindste noget at drikke. Hvis der ikke er nogen appetit, kan du simpelthen drikke varmt vand med en sked fuld honning og derefter have morgenmad. Det er vigtigt ikke at lade dig være sulten i lang tid, hvis du bliver sulten, skal du sætte noget i din mund, i det mindste lidt, men i tide, hvis du ikke kan spise normalt, så i det mindste en chokoladestang. Jeg plejede at blive svimmel om morgenen, bøjet over skoene på mine sko, bundet op, stod op og straks svimmel. Nu alle reglerne.

Tetyana_ Februar 18, 2016, 13:54

I Mig er ordet i Mig, som et resultat af det, blevet talt om. Jeg er ikke blevet bedre, også i tilfælde af smertefulde jagt og et par kilo pr. Kast.

ellenka13 18 februar 2016, 14:01

lav en glukosetolerance test og doner blod til glyceret hæmoglobin, hvis det ikke er normen, er det nødvendigt for endokrinologen.

irriskka 18 februar 2016, 14:03

Jeg havde dette og nogle gange sker det.
Med pres er alt godt, jeg donerede blod og urin, alt er normalt også.
Du skal kontrollere hele kroppen.

Green_Mango 18 februar, 2016, 14:06

Dette er en almindelig VSD på baggrund af lavt tryk. Jeg har en lignende situation. Jeg har en regel - en god morgenmad og kaffe. Det er umuligt at gå ud på en tom mave.

IPIrina 18 februar 2016, 14:13

I barndommen var der Bokins sygdom, alle læger siger, at denne lever "kræver" at spise.

Levchik 18 februar 2016, 15:47

Du betød sikkert Botkin)))

IPIrina 18 februar 2016, 20:04

Ja, undskyld, korrektioner de regerer med.

Neonilla 18 februar 2016, 2:20 pm

Det var sådan før min graviditet. Hænderne rystede, det var en bid, alting er fint. Jeg troede sukker, kontrolleret - nej. Sinned på trykket. Jeg har det 100 til 60 sædvanlige, hvis lidt lavere, så alt. Hoved omkring, kvalme. Hæmoglobin var god. Se dit pres. Der er tidspunkter, der regulerer lavt tryk. Bær slik i lommen)))))

Hvis vi ikke spiser mere end 3-4 timer - syg, svimmel

I de sidste 5 år nu. Jeg tygger noget hele tiden, så det bliver ikke dårligt. Da jeg ikke havde morgenmad, klokken 3 begyndte det at mørkne i mine øjne. Ingen andre klager. Til lægen gik ikke.

Jeg har det.
Hvis jeg ikke spiser i 2 timer, føler jeg mig svimmel, mine hænder ryster.
Jeg forsøger at spise på skema - 2 timer og snack. Da det er fyldt med overskydende vægt - jeg kontrollerer strengt kalorierne - jeg spiser ikke brød, sukker er blevet erstattet af sukkerstatning, jeg har en snack med fedtfattig hytteost mv. Jeg holder vægt inden for 50-55 kg med højde 164. På arbejdspladsen griner alle med mig, fordi jeg tygger konstant.

Jeg kan ikke stå sulten, det bliver dårligt

Generelt irriterer jeg mig. Sulten bliver dårlig - svimmelhed, svær svaghed, ben svækkes, hænder ryster, kulderystelser og lejlighedsvis koldsved og vilde sult. Nogle gange lige før besvimelse. Derfor kan jeg ikke tolerere sult på grund af dette, i hvert fald i posen er det altid slik, eller du skal spise.
Jeg forsøger ikke at tage store pauser i mad. Og jeg sulter ikke specifikt. Du skal springe frokost i et par timer og starte. Jeg ved om dette problem og tillader ikke sult. Jeg behøver ikke at sulte hele dagen. Jeg forstår, at dette kan være en konsekvens af fascinationen med hurtige kulhydrater - jeg er ikke glad for dem. Her i et ekstremt tilfælde blev det dårligt på vejen - jeg kan spise en bar for hurtigt at forbedre mit velbefindende.

Hæmoglobin er normalt normalt (men det er ikke blevet testet for latent jernmangel), sukker er normalt, trykket er altid lavt, der er problemer med skjoldbruskkirtel, gastritis og sultne smerter i maven. Jeg er ikke en dystrofisk hvis det)))

Hvem har et lignende problem - hvordan man klare?

Det bliver dårligt, hvis vi ikke spiser

Det er hvad jeg fandt i emnet inflammatorisk tarmsygdom. I sektionen intestinal candidiasis..

"For nylig har overgræsningen af ​​gær ledsaget af forskellige skærpende symptomer, såsom allergi, uforklarlig træthed, humørsvingninger, depression, koncentrerede opmærksomhedssygdomme, hudsygdomme, grådighed for slik, symptomer på mangel på blodsukker (tremor, koldsved), hovedpine smerter i nerver og ledd. " "

Jeg læste dette emne og var ked af det! Til alle mine sygdomme nu skal jeg også tilføje denne :(
Og jeg troede, at bare hænder og nervevilkår skyldes sult.
Nå, det er ikke mit tilfælde.

pysy: Skriv hvad læger siger at de råder?

Jeg læste dette emne og var ked af det! Til alle mine sygdomme nu skal jeg også tilføje denne :(
Og jeg troede, at bare hænder og nervevilkår skyldes sult.
Nå, det er ikke mit tilfælde.

pysy: Skriv hvad læger siger at de råder?
Læger anbefaler at kontrollere sukker, og hvis du har diabetes eller prediabetes, skal du holde blodsukkeret under kontrol. Ofte til dette behøver du bare at spille sport og holde sig til en kost. IKKE alle dabetiki sidder på insulin. Generelt har folk ofte den forkerte ide om diabetes. TOT diabetes, når folk sidder tæt på insulin og ellers ikke kan, type 1 diabetes. For type 2 diabetes er muligheder mulige. Men det værste ved ham er, at en person ofte ikke ved, at han er syg. Men kun indtil nogle tråd er snavset, som f.eks. Beskadigede skibe eller mislykkede nyrer.

Selv har du allerede skræmt dig og skræmt dig, men det er en anden grund til at passe dig selv og dit helbred.
I morgen vil jeg finde ud af alt muligt.

Også hvilken slags sult, jeg går til lægen.

Jeg har også meget lignende symptomer. kun om natten kan jeg stå op af, at alt er så tørt.

På sukker overleveret - alt er normalt.

På en eller anden måde, i en sådan rystende-pre-fainting tilstand, måler de trykket, det var meget lavt. Det er i livet, jeg har 90/60. og der er det simpelt: 010:

Så blev alt afskrevet til pres, selv om afhængigheden af ​​sult er helt direkte.

Ved den endokrinolog, der for nylig blev kontrolleret. Jeg fandt noget, men ikke forbundet med det.
Mens jeg ikke ønsker at gå til lægerne, vil de helbrede.

Jeg vil høre her for nogle tips og anbefalinger.

Generelt rapporterer jeg. Var hos endokrinologen. sætter Hype insulinonæmi under "?" Jeg giver blod til insulin, glucose. TSH, anti krop til TPO

Gå skrive af pozh-ta bare nogle gange er der de samme symptomer.

Afmeld) hældes en halv liter blod i dag) i 5 reagensglas. Sendes til forskellige laboratorier. Jeg havde kun tid til at se på hormonerne, de er normale)) Jeg har endnu ikke set biokemi, også klinikken i morgen vil jeg svare på stillingerne på, hvad der skal træffes.
Hormoner forresten lidt forvirrede på det tidspunkt. Generelt passerede jeg kun T4 SV, TSH uden antistoffer mod TPO
Insulin !! Den vigtigste analyse vil være klar om en uge, han blev taget til Helix, ikke vores laboratorium gør.
Generelt er hele oplevelsen. Selvfølgelig på turnen læste jeg en flok badies om denne diagnose.
Venter på test.

Forresten sagde lægen, at det er på grund af insulin, jeg ikke taber det, og hvis jeg taber det, kommer det hurtigt og hurtigt (min vægt er 75 kg + - med højde 165). Hvis diagnosen er bekræftet, vil jeg ordinere medicin, og de vil hjælpe miste noget fedtmasse. Måske er det bedre

Det eneste du glemte at spørge, er det at blive behandlet med et kursus eller for resten af ​​dit liv, du skal nu overvåge insulin og drikkepiller ?? Det skræmmer mig så meget.

Afmeld) hældes en halv liter blod i dag) i 5 reagensglas. Sendes til forskellige laboratorier. Jeg havde kun tid til at se på hormonerne, de er normale)) Jeg har endnu ikke set biokemi, også klinikken i morgen vil jeg svare på stillingerne på, hvad der skal træffes.
Hormoner forresten lidt forvirrede på det tidspunkt. Generelt passerede jeg kun T4 SV, TSH uden antistoffer mod TPO
Insulin !! Den vigtigste analyse vil være klar om en uge, han blev taget til Helix, ikke vores laboratorium gør.
Generelt er hele oplevelsen. Selvfølgelig på turnen læste jeg en flok badies om denne diagnose.
Venter på test.

Forresten sagde lægen, at det er på grund af insulin, jeg ikke taber det, og hvis jeg taber det, kommer det hurtigt og hurtigt (min vægt er 75 kg + - med højde 165). Hvis diagnosen er bekræftet, vil jeg ordinere medicin, og de vil hjælpe miste noget fedtmasse. Måske er det bedre

Det eneste du glemte at spørge, er det at blive behandlet med et kursus eller for resten af ​​dit liv, du skal nu overvåge insulin og drikkepiller ?? Det skræmmer mig så meget.
Vær ikke bange for, jeg har ordineret medformin. Jeg ved ikke, hvad han kaldes i Rusland. Det er nok noget konsonant. Det hjælper med at fjerne glukose fra blodet. Hjælper kltkam hendes valg. Og det sænker ikke sukker er kritisk. Energien steg markant og appetitten faldt.

Afmeld) hældes en halv liter blod i dag) i 5 reagensglas. Sendes til forskellige laboratorier. Jeg havde kun tid til at se på hormonerne, de er normale)) Jeg har endnu ikke set biokemi, også klinikken i morgen vil jeg svare på stillingerne på, hvad der skal træffes.
Hormoner forresten lidt forvirrede på det tidspunkt. Generelt passerede jeg kun T4 SV, TSH uden antistoffer mod TPO
Insulin !! Den vigtigste analyse vil være klar om en uge, han blev taget til Helix, ikke vores laboratorium gør.
Generelt er hele oplevelsen. Selvfølgelig på turnen læste jeg en flok badies om denne diagnose.
Venter på test.

Forresten sagde lægen, at det er på grund af insulin, jeg ikke taber det, og hvis jeg taber det, kommer det hurtigt og hurtigt (min vægt er 75 kg + - med højde 165). Hvis diagnosen er bekræftet, vil jeg ordinere medicin, og de vil hjælpe miste noget fedtmasse. Måske er det bedre

Det eneste du glemte at spørge, er det at blive behandlet med et kursus eller for resten af ​​dit liv, du skal nu overvåge insulin og drikkepiller ?? Det skræmmer mig så meget.
Jeg beder dig! skriv, hvordan du laver. Det fjerde (Fjerde) år bliver undersøgt, tilstanden bliver værre og værre. Endokrinologen "sender" til en gastroenterolog, som er tilbage til endokrinologen.

Jeg har glemt, hvad der hedder - en slags der. Glykimia :))
Min mand har sådan en bjaka: Hvis du ikke spiser i lang tid, begynder dine hænder at ryste og ryste. Hvis du går glip af det øjeblik, slipper det i lang tid. Sukker falder.

Hypoglykæmi. Jeg har dette ved sæsonallergi. Hvis i lang tid i pollen, der forårsager allergier, begynder jeg at gnide, så er det det samme trick. Urgent har brug for noget, der ellers er meget dårligt.

Det er hvad jeg fandt i emnet inflammatorisk tarmsygdom. I sektionen intestinal candidiasis..

"For nylig har overgræsningen af ​​gær ledsaget af forskellige skærpende symptomer, såsom allergi, uforklarlig træthed, humørsvingninger, depression, koncentrerede opmærksomhedssygdomme, hudsygdomme, grådighed for slik, symptomer på mangel på blodsukker (tremor, koldsved), hovedpine smerter i nerver og ledd. " "

Åh, om denne ting, jeg ved hvordan det kan se ud. Efter at have taget antibiotika, skal du først kolonisere tarmene med lactobacilli først og derefter kefir. Jeg kan huske, hvordan jeg efter cesarean blev prikket med antibiotika. Mor sendt til surmælk acidophilus. Og hun narrer mig kefir. Skriv hvad er forskellen? Jeg vtyuhivala hende i lang tid, godt, jeg støttede en diæt. Kefir kun en måned senere.

Et andet symptom har opnået. Tør mund om natten kigger. Sov ikke fra dette, plager tørster, jeg drikker som en hest.
I sidste ende donerede jeg blod til sukker, men efter at have spist er han normal 4.2. I morgen går jeg til endokrinologen for at klage. Jeg rystede en halv dag i går. Indtil slik er ikke fulde. så slip. Jeg ved ikke, om denne tilstand er forbundet med blodsukker eller ej, det føles ikke rigtig bedre efter det!

Siofor formentlig foreskriver.

Jeg kom med gode nyheder for mig selv. Jeg har modtaget mine mirakuløse analyser, alt er normalt, fastende sukker 4,9, kolesterol lidt under normal, men det er bedre, jeg har stadig tid til at spise det))
Men med insulin. Jeg måtte vise snedig og ringe til laboratoriet, hvor analysen blev taget, og bede om resultaterne. Min kære tante fortalte mig alt i telefon, fordi jeg kaldte på vegne af den institution, hvor jeg arbejder))
Generelt INSULIN 8,8, med en hastighed på 6,4-24,0 som det er.
Desuden løb en ednokrinolog over mig, fra hvilken jeg rådede, jeg tog selvfølgelig hende ved galdene)))) og hun kiggede på alle analyserne, fik en regnemaskine ud, som hun overvejede at bruge formlen og sagde, at alt var ok)) der er intet at klage over.
For at forstå, hvad det er og hvad der er forbundet, fortalte hun mig at holde en dagbog med mad, det er hvad hun satte i munden og skrev det ned, se en uge, skriv det ned og derefter til hende)

Alt er dejligt og sundt, men nu er det skræmmende, at du igen skal søge årsagen til sådanne stater, hvorfor du ikke spiser noget, der er vanvittigt og tankevækkende og dumt, svaghed, vagt hoved, indre skælvende følelse, men så snart du spiser er det ikke let drikker en te, men det er okay at spise kød og grøntsager + slik er nødvendigvis !! alt er restaureret.
Jeg tror måske du bør forsøge at donere blod i denne særlige tilstand, i det mindste glukose. måske vil det afklare situationen.

Jeg kom med gode nyheder for mig selv. Jeg har modtaget mine mirakuløse analyser, alt er normalt, fastende sukker 4,9, kolesterol lidt under normal, men det er bedre, jeg har stadig tid til at spise det))
Men med insulin. Jeg måtte vise snedig og ringe til laboratoriet, hvor analysen blev taget, og bede om resultaterne. Min kære tante fortalte mig alt i telefon, fordi jeg kaldte på vegne af den institution, hvor jeg arbejder))
Generelt INSULIN 8,8, med en hastighed på 6,4-24,0 som det er.
Desuden løb en ednokrinolog over mig, fra hvilken jeg rådede, jeg tog selvfølgelig hende ved galdene)))) og hun kiggede på alle analyserne, fik en regnemaskine ud, som hun overvejede at bruge formlen og sagde, at alt var ok)) der er intet at klage over.
For at forstå, hvad det er og hvad der er forbundet, fortalte hun mig at holde en dagbog med mad, det er hvad hun satte i munden og skrev det ned, se en uge, skriv det ned og derefter til hende)

Alt er dejligt og sundt, men nu er det skræmmende, at du igen skal søge årsagen til sådanne stater, hvorfor du ikke spiser noget, der er vanvittigt og tankevækkende og dumt, svaghed, vagt hoved, indre skælvende følelse, men så snart du spiser er det ikke let drikker en te, men det er okay at spise kød og grøntsager + slik er nødvendigvis !! alt er restaureret.
Jeg tror måske du bør forsøge at donere blod i denne særlige tilstand, i det mindste glukose. måske vil det afklare situationen.

Tillykke. Gode ​​analyser er resultatet. Men i tilfælde af at fange den betingelse og testning er det mere sandsynligt problematisk. det er godt, hvis du stadig er på arbejde, og hvis alt sker på vej til arbejde eller hjemme, hvordan man kan fange.

Jeg kom med gode nyheder for mig selv. Jeg har modtaget mine mirakuløse analyser, alt er normalt, fastende sukker 4,9, kolesterol lidt under normal, men det er bedre, jeg har stadig tid til at spise det))
Men med insulin. Jeg måtte vise snedig og ringe til laboratoriet, hvor analysen blev taget, og bede om resultaterne. Min kære tante fortalte mig alt i telefon, fordi jeg kaldte på vegne af den institution, hvor jeg arbejder))
Generelt INSULIN 8,8, med en hastighed på 6,4-24,0 som det er.
Desuden løb en ednokrinolog over mig, fra hvilken jeg rådede, jeg tog selvfølgelig hende ved galdene)))) og hun kiggede på alle analyserne, fik en regnemaskine ud, som hun overvejede at bruge formlen og sagde, at alt var ok)) der er intet at klage over.
For at forstå, hvad det er og hvad der er forbundet, fortalte hun mig at holde en dagbog med mad, det er hvad hun satte i munden og skrev det ned, se en uge, skriv det ned og derefter til hende)

Alt er dejligt og sundt, men nu er det skræmmende, at du igen skal søge årsagen til sådanne stater, hvorfor du ikke spiser noget, der er vanvittigt og tankevækkende og dumt, svaghed, vagt hoved, indre skælvende følelse, men så snart du spiser er det ikke let drikker en te, men det er okay at spise kød og grøntsager + slik er nødvendigvis !! alt er restaureret.
Jeg tror måske du bør forsøge at donere blod i denne særlige tilstand, i det mindste glukose. måske vil det afklare situationen.

Først skal du passere "sukkerkurven". Jeg har for eksempel en kurve, der ikke er lige. For det andet, undersøge fordøjelseskanalen. fra mave-tarmkanalen kan og whimsy "optræde"

Først skal du passere "sukkerkurven". Jeg har for eksempel en kurve, der ikke er lige. For det andet, undersøge fordøjelseskanalen. fra mave-tarmkanalen kan og whimsy "optræde"

Bugspytkirtlen og hvordan man tjekker? også test? eller ultralyd? Hvad skal jeg gøre for en gastroentrolog?
Sakhaya jeg gav på toshchak og en time efter at have spist)
Måske skal du overleve daglige glucosesvingninger.

Tillykke. Gode ​​analyser er resultatet. Men i tilfælde af at fange den betingelse og testning er det mere sandsynligt problematisk. det er godt, hvis du stadig er på arbejde, og hvis alt sker på vej til arbejde eller hjemme, hvordan man kan fange.

wow. problemet. Men jeg fanger disse stater om aftenen eller 4 timer om eftermiddagen. Med aktiv fysisk anstrengelse sker der på arbejdspladsen oftest eller hjemme i weekenderne, når du har morgenmad på morgenen og derefter begynder at ryste ting ved 15:00, men det er ikke permanent. Nogle gange kan jeg hoppe hele dagen om morgenen og alt bliver ok. TE Jeg vil gerne sige, at jeg ikke har disse betingelser hver dag eller med hvert skib med mad, det sker nogle gange, lige for nylig ((jeg tør kun i munden for natten, jeg kan ikke falde i søvn på grund af dette. Jeg drikker altid vand før jeg går i seng, så løber jeg på toilettet hvert 10. minut. Generelt drikker og skriver jeg) Så falder jeg bare i søvn og vågner op med en forfærdelig tørstfølelse. Jeg drikker meget i livet.

I hjemmet kontrollerede jeg glucometeret i denne tilstand, sukkeret var ca. 4,9 og 5,2 (jeg kontrollerede det flere gange på forskellige dage). Curve gjorde sig selv hjemme. Min bror fortalte mig, hvordan han gjorde i klinikken. Det gjorde jeg også. Han fik ikke glukose, han spiste en skål med en banan og noget andet. Jeg kan virkelig ikke huske ordningen, men jeg er også alting normalt.
Men jeg har problemer med tarmene, så de siger, at alt er derfra, fra fordøjelseskanalen jeg har.

Nino hjem kurve at gøre, det er en usikker procedure.

Det er nødvendigt at kontrollere kontraktionen "under belastning" KUN TIL UDSTILLING AF LÆGEREN! Proceduren er ikke harmløs. Det er mærkeligt, at endokrinologen ikke udpegede det til dig. Ultralyd skal gøres.
Og for at tjekke mave-tarmkanalen blev det ment: arbejdet i bugspytkirtlen (lavt sukker) kan forstyrres på grund af problemer med mave-tarmkanalen.
Jeg sandsynligvis på grund af cholecystitis (mine antagelser). Made ultralyd: 001:, tests: 001: Jeg går til lægen, opnår mit mål. Det er nødvendigt stadig EGD, men med ORZ tager ikke: (
Nå blev endokrinologen fanget og hurtigt kigget på analyserne, fundet noget på regnemaskinen og sagde, at der ikke var afvigelser. Hun rådede til at holde en dagbog med mad og en uge til hende.

Analyser er alle normale, Alt, AST, bilirubin, triglycerid, alkalisk phosphatase, amylase, kolesterol, kreatinin. TTg T4 SV, insulin.: 008:
Det er bare, at der ikke er noget problem med tarmene og maven (TTT). Hvis du ikke har spist en dag eller snacks, så begynder det selv at suge, eller hvis du har en utilstrækkelig kost, så er det nok ikke nogen normal mave, der er begejstret for, at de forlod alt, hvad de fandt om aftenen om aftenen :))
en til en som mig. Og det er dårligt klokken 15. og drik som en elefant.
Jeg drikker som en hest))) Det er forfærdeligt, jeg kan ikke falde i søvn på grund af dette, kun forstyrrer mig om natten, jeg drikker, jeg drikker, jeg drikker, i dag sov jeg ikke til klokken 3 på grund af denne stuffiness + tør mund.

Fra i morgen vil jeg skrive ned alt, hvad jeg spiser. Måske vil det klarlægge situationen.

Det bliver dårligt, hvis vi ikke spiser

33 uger bliver dårligt sulten

Jeg engang ikke spiste næsten faldt på arbejde. Jeg kom næsten ikke hjem, nu bærer jeg en krukke med æbleskiver. Gravende sultne kan ikke gå..

i morgen første ultralyd!

hvis vi ikke spiser, mens det bliver dårligt (rystende, feber, svimmelhed, kvalme)

Korrekt skrevet, det nedsætter blodsukkeret dramatisk. Prøv at spise ofte og jævnt, så der ikke er noget sådant

Hæmoglobin er fint))) men jeg ved ikke om sukker (((og jeg vil altid have søde

Bare ikke efter min mening

God artikel! Hun forberedte sig moralsk for familielivet)))) Bogen "Once for all life" hjalp mig meget - det blev klart, hvad man skal stræbe efter og hvordan man ser på familien. En anden meget informativ bog var Metropolitan Anthony of Sourozhsky "Ægteskab og Familie", selv om der er kontroversielle punkter i det, men generelt en meget god bog!

er interessant. Mens i bogmærkerne, men jeg håber det ikke er nyttigt. Jeg bad Gud om en god og værdig mand, som han gav mig. Hver dag er jeg overbevist om dette og elsker ham endnu mere.

Jeg skriver for mig selv mange bogstaver (massage, gymnastik, sport), hvis ikke interessant X

Julia og mig. E-mail-adresse i lichku kaste.

Hvis du ikke ønsker at rejse et barneservat - ikke slå ham nogensinde!

Iris Johanson om autisme, meget meget, men meget interessant! Hvis nogen ønsker kan finde på internettet, ville det ikke lide her!

Min baby sover ikke godt (kopieret fra alfabetet)

Barsel hospital: vejledning og instruktioner til brug

Denne gang vil jeg forsøge at undgå alt dette, men det er ikke et faktum (((

Og alligevel var åbningen 5 fingre, og hovedet er højt. Han punkterede boblen... Vi blev født med en dobbeltstramt indvinding, som han ikke angav på kortet... Jeg hørte en neonatologs ord og så min datter i en jernhætte lilla-lignende aubergine. Og hun skreg ikke i lang tid...

Og sandheden er, selv fødes derhjemme.

Jeg vil gerne tilføje, med hvad jeg ikke er enig i. Hun gik på hospitalet på forhånd, fordi Der var en stor frugt i en periode på 40 uger. Bor næsten 41 uger. Selvfølgelig blev ingen stimuleringer udført og ikke udbydes, kun observeret. Ingen epiduraler blev tilbudt, hun fødte helt naturligt, og de lagde ikke engang katetrene på forhånd. Det berørte mig... så det er ktg under arbejdet. Dette er - ja! Damn! hvis det ikke havde udtømt mig, ville hun have født endnu lettere. hun skreg ikke, gror ikke, simpelthen fordi hun ikke ville tabe styrke, og min søn vejer 4400 blev født uden støj. Medikerne rodde ikke med mig, men de opførte sig høfligt, men strengt men velvilligt. ingen skar mig og brækkede ikke. jomfruer, intet gidet, alt bliver fint

Mødresygehus: Brugsanvisning ELLER Lægen har altid ret!

Læs mere end halvdelen. Frank nonsens. Skilsmisse for dem, der fødes for første gang, reklametjenester og e-support.

Jeg læste kun det øverste afsnit og straks uenig! Generelt stoler jeg ikke på alle disse doulamas og fødselshjem

ikke spiser

Skør ikke dine mænd, selvom de ikke er glade som du er fra barnets udseende

Kosmetik katalog - hvorfor vælger vi det?

Jeg spekulerer på, hvilken slags shampoo du bestilte? Jeg brugte nogle af redskaberne fra Rosha, de syntes heller ikke meget for mig. Jeg troede, at også bestille "blinde" er meningsløst. Men så begyndte jeg at læse anmeldelser på forskellige steder, om hvilke shampooer der er de bedste - for mit hår blev jeg rådgivet dette: http: //kosmetics-online.rf/product/tigi-colour-combat-colour-godness-shampoo/

Jeg fortærer hele tiden mit hår, og farven bliver normalt hurtigt skyllet væk, og skuddet varer lidt længere. Generelt rådgiver jeg alle. Nu bruger jeg kun det.

det er så slemt for mig allerede den dag, jeg har syndet for vejret, tilsyneladende er det ikke meningen ((

Jeg ved ikke, om jeg kan amme. Har brug for råd og udtalelser.

Kc og hendes mening om dette

Svigermor var meget nervøs for dig, jeg tror ikke, at hun ville have kendt alt dette for dig))) tillykke med babyen, og det er rigtigt, at du er enig i politimanden.

Hvilke slags dumme spørgsmål? Hvis du har så mange sundhedsproblemer, er der ingen anden måde!

Jeg ville vælge at sætte min svigermor i søvn lige i intensivafdelingen. Og du havde ikke et valg mellem ep og cc.

Hvis udsættes for tid

Da jeg lå på bevarelse, mødte jeg en pige, hun var efter øko-e 37, nu kommunikerer vi godt), så vi fandt hurtigt et fælles sprog og om morgenen vågnede jeg lige klokken 5 om det faktum, at nogen ryster en taske og smager Jeg står op, jeg tænder på hovedet på hende, hun sidder ved at holde en telefon med en lommelygte på bunden af ​​hendes skød og forsigtigt pakker kagerne og et stykke kød ud "siger og siger, at hun glemte at advare dig, hvad hvis jeg spiser her så tidligt ?!
Kort sagt, jeg mener, at alle mennesker er forskellige) faktisk advarede hun mig øjeblikkeligt om, at hun kunne komme op at spise når som helst på dagen eller natten, faktisk følte hun sig sommetider dårligt, selvom hun ikke spiste), men jeg var ikke opmærksom) ) måske er det mig så venligt fanget) men hverken pakkerne eller klapning af læberne))

Tværtimod har jeg ingen appetit. Kun om morgenen vil jeg spise. Jeg spiser to gange om dagen, fordi jeg skal spise. Vundet 12 kg og stoppede en måned siden. Barnet optager normer. Tilsyneladende fra mine bestande tager, men lægen sagde det ville ikke være stort.

Normalt i prænatal er der en buffet. Mindst en mikrobølgeovn og potter er altid tilgængelig. På klemmen skal du tage en termo og ringe om aftenen med kogende vand. Jeg tror, ​​du vil ikke være så alene. Og sid dig selv alt, hvad du vil, men te

Livet er sammen. H 48

Hvad sker der?

vi havde også entanglement og for fødslen var der ingen sammenblanding, bare en baby kan vende om en time, og der vil ikke være nogen indvinding og aktiv, så forberede sig på søvnløse nætter, så mit ånde i maven gav mig, at mit hjerte gjorde ondt og mit åndedrag tabte og min vægt Uzi generelt er en komplet nonsens, de beregnes ved at måle nogle dele af kroppen. Tværtimod lægger vi en stor frugt, og i LCD-skærmen donned de. "Patologi stor frugt" kom til barselshospitalet, de så på mig og spurgte så - er dette din ultralyd? - og en stor frugt er hvor helt alt er normalt, selv for lille til en så stor ung dame som dig

Katya, babyen tager så meget som han har brug for... ultralydet kan faktisk være fejlagtigt... om indvinding, en læge forklarede mig, at undertiden ligger navlestrengen simpelthen oven på barnets hals (det er umuligt at dreje eller vride babyen rundt om aksen under ultralydet) at omkring halsen... moms skræmmer, men det viser sig alt er godt. Alt vil være godt for dig, snart vil Allyk blive født og vil være glad for Mama med sine præstationer... og selvom han ikke er født stor, vil han hurtigt hente sin egen, rolig ikke, du behøver ikke negative følelser.

En dårlig mor er ikke en perfekt mor. Hvor er sandheden?

Jeg forsøger at opføre mig selv. men råber alt det samme til barnet og slapper på bunden er ikke det værd. her er du nødt til at begrænse dig selv! det betyder ikke, at det er umuligt at blive sur, men du skal være roligere (jeg lykkes ikke altid, især i hysteriske øjeblikke i et barn på gaden - de skal bare ikke være opmærksomme - det er farligt)

Læs meningsløst. Hvis du ikke vil tænke.

Og at mange bogbøger er pseudovidenskabelige nonsens... selv uden kommentarer.

Hvor mange flere programmer var der om bloggere, der (for penge) omkring de næste nyheder begynder at gøre noget... Pusirait, bøger, Putins skilsmisse... Åh fra nyhederne ser jeg kun katastrofeklausulen, beder for de døde, når folk er vanvittige.

Jeg er en dårlig mor... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...

mange ting blev skrevet, for det meste som altid følelsesmæssigt. Jeg kunne godt lide, hvad Arinka skrev til dig.
I sagen. Se slæden med en rem -) vi har en slæde for den anden dag, vi købte det ikke, venen gav det, men jeg har et stort ønske om at binde det til denne slæde. Springer ud på farten.
Specielt i dag var jeg rasende på grund af den store mængde tøj og fordi det var svært at gå - der var meget sne. Jeg forsøgte at vige i en snowdrift, da mit ansigt var helt sammenbrudt. Det eneste der hjælper mig. Jeg ved, at hun elsker mest. Nu har vi temaet lokomotiver. Jeg siger, lad os kigge på lokomotiverne - hysterisk råb stopper straks, stiger og stomper. Hvis ikke dette, så gå igennem alt, hvad der kommer til at tænke på - se på hundene og så videre. Det vigtigste er at få et svar ja eller nej. For at få en dialog, det udseende, som han bestemmer, hvor du skal hen.
Generelt, prøv at overtale ham. Og under alle omstændigheder må du ikke vise en enkelt af dine følelser. Hvis det dækker dig, gå til side og hold stille, indtil du kommer til dine sanser. Se pegende i den anden retning. Vi har det.

POST SAD (læs ikke, hvis du ikke vil blive forstyrret.) Men han rørte mig til sjælens dybde.

Umiddelbart efter møde med min mand sagde jeg, at jeg har et barn og kom til det andet møde med barnet. Vores naboer har den samme historie. Og drengens navn er Ruslan, han er 10 år gammel. Hans mor fødte 16 år fra Tadsjikistan. Begge forældre bor i nærheden. Og drengen med den ofte berusede bedstemor. To gange blev han taget til distributøren. Mor har en familie på to døtre, og en far har en familie og et barn. Men da jeg gik til distributøren for at tale med direktøren, hvad ville hun have i tankerne for mig, at hvis vi skulle arrangere forældremyndighed. Fra siden af ​​hans slægtninge begyndte at smide mod mig. Drengen blev vendt tilbage til familien. Efter skole og han tilbringer hele weekenden med os, går han kun til sin bedstemors hus for at overnatte. Drengen er meget god.

alt på forskellige måder... også mormor sad med mig, min mor arbejdede, så blev hun gift, men med mig! steds faropkald.

Jeg kender en familie, hvor en dreng og en bedstemor bor i landsbyen, og min mor og hendes stifter og søster bor i byen... deres forhold går ikke op.

Jeg blev også rørt, tårer i mine øjne brøder op (børn altid lider af skilsmisse, så jeg tænkte fra barndommen, og jeg tror, ​​at jeg ikke vil opgive mit barn under nogen omstændigheder og ikke vil give ham til børnenes hjem, vi havde meget derfra.

gurgles i maven, dårlig at spise dårligt sover dårligt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det

Hvis du ikke drikker te efter et måltid, er det ikke gjort godt.

Jeg drikker altid te efter at have spist med det samme

Afgiv emne, men stadig.

Vores bedstefar har også sådan en besvær, en hård arbejdstager i livet, der dræbte ham ((jeg lå i to måneder på hospitalet, hele højre del afviste, tal forsvandt, hukommelse... de gav ham en massage hver dag, som gradvist tvunget til at sidde længere og længere, stå op, gå. Forresten begyndte han at gå til nabokamre og ligge på andres senge, gik lige vild (det var ikke altid muligt at overnatte hos ham). Efter afladningen tog vi med ham til Monino-rehabiliteringscenteret i Moskva-regionen. Der er forskellige simulatorer, der hjælper med at genoprette motor aktiv en psykolog arbejdede også med ham, det fungerede meget godt for ham, fordi folk med en sådan sygdom ikke bare ville ordne alt selv, de begynder at låse sig selv og betragte sig selv som en byrde. (Et velvalgt lægemiddel spiller en vigtig rolle hukommelsen begyndte at genvinde, selvom nogle øjeblikke af livet aldrig giver ind. Talen er forståelig, men ikke bare for at tale med ham. Han begyndte at bevæge sig godt selvfølgelig til det liv, der var før slagtilfælde, kom ikke tilbage, men han kunne følge ham godt og gøre ham til -At gøremål. Tålmodighed for dig, kompetent læge og sundhed.

Min mor i en alder af 44 år havde et hæmoragisk slagtilfælde, lavet treponeation. Efter operationen sagde de at 50-50 ville overleve. Efter 3 dage i intensiv pleje kom min mor til at sove, blev overført til afdelingen. Venstre side blev lammet. Lægerne sagde, at de ikke ville gå, og hånden kunne få lidt igen.
Min mor var en stor optimist i livet og sænket ikke sin hånd, og efter 3 uger lykkedes det os næppe at tage det, gik ned ad korridoren til stuen.
Læger var chokerede.
2,5 år er gået, og min mor er nu vendt tilbage til arbejde (hun er læge), hun lever et fuldt liv, men på tabletter dræber vi 2 gange om året for at bevare kroppen.
Et år blev brugt på rehabilitering. Og selv i løbet af året genopretter kroppen godt efter et slagtilfælde, efter at det er sværere at udvikle arme og ben. Vi har massager, det hjalp meget! Nå, det vanvittige ønske om at leve! Nu ser lægerne på kortet og hos mor, og de siger, at en i en million er sådan.
Og min mors ven tabte sin tale efter et slagtilfælde, men til sidst kom hun tilbage.
Så ikke sænk pennerne og meget vigtigt i rehabiliteringsperioden er støtte fra familiemedlemmer, jeg læste meget litteratur om dette problem, mens jeg var på hospital hos min mor!

Jeg huskede straks en sag på hospitalet, da min bedstemor var sygeplejerske efter et slagtilfælde... Der var en bedstemor fra landsbyen. Nøjagtigt med de symptomer, du beskrev. Ingen kunne hjælpe. Hvad de lige gjorde. Og så kom datteren til hende og sagde dette. Ligesom, hvad er du, mor, sig ikke... er tavs. Kan du huske, hvordan vi sang en sang? Det var i Hviderusland. Og hun sang en lang sang på hviderussisk. Og så bedstemor hvordan man forsinker med hende. Og klart så... Alle ordene. Og fra det øjeblik gik et rykk til ændringsforslaget. Jeg ville ikke tro på det, hvis jeg ikke havde set det med mine egne øjne... Motivation er nødvendig. Meget stærk og personlig motivation.

Når sang bliver dårligt

Beslægtede og anbefalede spørgsmål

5 svar

Søgningsside

Hvad hvis jeg har et lignende, men andet spørgsmål?

Hvis du ikke fandt de nødvendige oplysninger blandt svarene på dette spørgsmål, eller hvis dit problem er lidt anderledes end det, der præsenteres, så prøv at spørge det ekstra spørgsmål på samme side, hvis det er på hovedspørgsmålet. Du kan også stille et nyt spørgsmål, og efter et stykke tid vil vores læger svare på det. Det er gratis. Du kan også søge efter de nødvendige oplysninger i lignende spørgsmål på denne side eller gennem webstedssøgningssiden. Vi vil være meget taknemmelige, hvis du anbefaler os til dine venner på sociale netværk.

Medportal 03online.com udfører læge konsultationer i form af korrespondance med læger på webstedet. Her får du svar fra rigtige praktikere på dit felt. I øjeblikket kan sitet modtage høring om 45 områder: allergolog, venerologi, gastroenterologi, hæmatologi og genetik, gynecologist, homøopat, hudlæge børns gynecologist, barn neurolog pædiatrisk kirurgi, pædiatrisk endokrinolog, ernæringsekspert, immunologi, infektionssygdomme, kardiologi, kosmetologi, taleplejerske, Laura, mammolog, medicinsk advokat, narkolog, neuropatolog, neurokirurg, nephrologist, onkolog, onkolog, ortopædkirurg, øjenlæge, børnelæge, plastikkirurg, prokolog, psykiater, psykolog, pulmonolog, reumatolog, sexolog og androlog, tandlæge, urolog, apotek, phytotherapist, phlebologist, kirurg, endokrinolog.

Vi svarer på 95,62% af spørgsmålene.

Hvis vi ikke drikker i to-tre timer, bliver det dårligt

SKAB EN NY MEDDELELSE.

Men du er en uautoriseret bruger.

Hvis du har registreret før, så log ind "(login form øverst til højre på siden). Hvis du er her for første gang, skal du registrere dig.

Hvis du registrerer dig, kan du fortsætte med at spore svarene på dine indlæg, fortsætte dialogen i interessante emner med andre brugere og konsulenter. Derudover vil registrering give dig mulighed for at foretage privat korrespondance med konsulenter og andre brugere af webstedet.

Hvis vi ikke spiser mig dårligt.

På siderne af projektet Mail.ru Børn er ikke tilladt kommentarer, der overtræder lovgivningen i Den Russiske Føderation, samt propaganda og anti-videnskabelige udtalelser, reklame, fornærmelser forfattere til publikationer, andre paneldeltagere og moderatorer. Alle meddelelser med hyperlinks slettes også.

Brugerkonti, der systematisk overtræder reglerne, bliver blokeret, og alle beskeder, der er tilbage, slettes.

Hvis du bemærker en meddelelse, der overtræder disse regler, skal du klikke på knappen "Rapport". Moderatorer ved første lejlighed vil være opmærksomme på ham.

Kontakt administrationen af ​​projektet er muligt via feedback formularen.

Det bliver dårligt, hvis vi ikke spiser

Velkommen! Jeg er 26 år gammel og jeg er kvinde. I nogen tid har jeg det dårligt - jeg føler at mine hænder ryster og svaghed vises, indtil jeg spiser noget sødt, og efter et par minutter vender alt tilbage til det normale.

Jeg tager vitaminer, jeg spiser godt, jeg vil ikke ofte gå på toilettet og ikke drikke så meget som med diabetes. Kun ofte gå halvt i søvn.

Det er synd, at du ikke skrev, hvor meget du vejer og hvad din højde er.

Sandsynligvis har du en overtrædelse af glucosetolerance. Svaghed, skælvende hænder, svimmelhed indikerer en for lav koncentration af glukose i blodet. Når du spiser noget sødt, øges koncentrationen af ​​glucose, og du føler dig bedre.

Gå til familielægen, fortæl ham om symptomerne. Han skal lede dig til blodprøver, morfologi. Indtil denne gang, spis regelmæssigt hver tredje 3-4 timer. Måltider bør indeholde komplekse kulhydrater - rugbrød, korn, grøntsager, hvorfra glukose gradvist frigives, og der er ingen udsving i blodets niveau. Hvis du vejer for meget, tabe sig. Derudover skal du altid have noget sødt med dig, fordi for meget af et fald i blodsukker er hypoglykæmi, der truer sundhed og liv.